هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

...

1389/12/5 22:52
نویسنده : sara
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

مشکل اینجاست که حتی وقتی می خوام بهت فکر نکنم هم ..در حال فکر کردن به توام

مامانی جونم

چون کارم کار سختی بود تو مرخصی هستم

و بیشتر خونه ام

خیلی حوصلم سر میره

و خیلی حساس و زود رنج شدم...

چون از مامان بابای خودم دورم خیلی دلم تنگ میشه براشون...کلا دلم برای همه تنگ میشه نگران همه هستم(خاله سپیده.خاله سحر .خاله نرگس.پرهام.زن دایی سوسن.عمه زهرا...)Heart Smile

کمتر از ۳ ماه دیگه تو پیشمی و این واقعا انگیزه بزرگیه برامIn Love

بابایی هم خیلی تلاش می کنه برای خوشحال کردنم و مراقبت از من ولی گاهی هم اذیتم می کنهSagittarius

خیلی مراقب خودت باش(خدایا مراقب دختر نازنینم باش)

من و بابا خیلی دوستت دارم

Heart Smile

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
7 اسفند 89 1:12
صدیقه جون منم از خانواده ام دورم عزیزم درکت می کنم.